آرا سرویس

تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرگاه مجاز مرکزی | تعمیرگاه لوازم خانگی

آرا سرویس

تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرگاه مجاز مرکزی | تعمیرگاه لوازم خانگی


تعمیرگاه مجاز مرکزی نمایندگی لوازم خانگی آرا سرویس سال هاست افتخار سرویس دهی و تعمیر لوازم خانگی با انواع برندها از جمله برندهای سامسونگ، ال جی lg، آاگ aeg، کن مور، بوش، ویرپول، وستنگهاوس را بر عهده دارد. اگر به تازگی لوازم خانگی خریداری کرده اید می توانید با تکنسین های فنی آرا سرویس در مورد هرگونه مشکلی مشورت کنید.

پیام مدیر عامل

و اینک شرکت آرا سرویس www.ara-service.com  با تکیه بر مدیران باتجربه و پرسنل توانمند و تجربیات گذشته به جایگاهی والا دست یافته و با توجه به ظرفیتهای اقتصادی کشور در شرایط کنونی فرصت را مقتضی دانسته و با تجهیز شرکت سعی در انجام هر چه بهتر خدمات رسانی به مردم گرامی داشته باشد .

با اتکال به الطاف الهی و تکیه بر اعتماد مشتریان گرامی و نیز بهره گیری از جوانان هوشمند و صاحب دانش ضمن حفظ خوش نامی و پیشتازی در امر تعمیرات  جزء بهترین شرکت های خدمات رسانی قرار گرفته ایم، امید است در مسیر خدمت به مردم عزیز و توسعه روز افزون کشور در پیشگاه باری تعالی سربلند باشیم .


تاریخچه


این شرکت در تاریخ 06/09/1375 بر اساس مجوز از اتاق اصناف تهران  و اتحادیه مربوطه  رسما شروع به کار کرد،پس از چندی با عنایت پروردگار کریم و سعی روز افزون پرسنل توانستیم نمایندگی برای تعمیرات : بوش، زیمنس، آاگ، را دریافت کنیم و پس از آن برای دستگاههای ایندزیت و آریستون و جنرال الکتریک و وستینگهاوس و بعد دوو  و هم اکنون علاوه بر برند های فوق نمایندگی باگنشت ،هیتاچی ، ویرپول ، کندی ، فریجیدر، کنوود، فیلیبس، آدمیرال، زانوسی ، ناسیونال، گرونیه ، الکترا، گلد ستار،بکو، شارپ ، هوور ، زاروتی ، فیلکو، اوشن ، آرچیلیک ، سانی، مدیا ، هاردستون ، سوپرا ، گالانز و تکنو دریافت کرده ایم . این شرکت دارای چندین  شعبه در پاسداران و شهرک غرب و شمس آباد و تهرانپارس و جنت آباد و … می باشد و در حال حاضر تقریبا تمامی دستگاههای خانگی اعم از یخچال، فریزر، ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی، ماکروفر، قهوه ساز، جاروبرقی، پکیچ، اجاق گاز، فرگازی و فر برقی، کولر گازی ، شومینه ، اسپیلت ، تلویزیون های  LCD، LED و هوشمند ، خشک کن ، هود و بخارشور قابل تعمیر به همراه ضمانت نامه از شرکت می باشد.