آرا سرویس

تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرگاه مجاز مرکزی | تعمیرگاه لوازم خانگی

آرا سرویس

تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرگاه مجاز مرکزی | تعمیرگاه لوازم خانگی


تعمیرگاه مجاز مرکزی نمایندگی لوازم خانگی آرا سرویس سال هاست افتخار سرویس دهی و تعمیر لوازم خانگی با انواع برندها از جمله برندهای سامسونگ، ال جی lg، آاگ aeg، کن مور، بوش، ویرپول، وستنگهاوس را بر عهده دارد. اگر به تازگی لوازم خانگی خریداری کرده اید می توانید با تکنسین های فنی آرا سرویس در مورد هرگونه مشکلی مشورت کنید.

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

تعمیر پکیج آریستون در تهران
امروزه یکی از متداول ترین وسایل گرمایشی پکیج است که انواع مختلفی دارد ولی پرکاربردترین آنها، پکیج دیواری ست. زمانی که از سیستم های پکیج دیواری استفاده می کنید برای نگهداری پکیج و جلوگیری از خرابی آن بهترین کار سرویس سالیانه پکیج هاست. سرویس سالیانه پکیج از خراب شدن آن و نیاز به تعمیر پکیج جلوگیری می کند که نتیجه آن کاهش هزینه های شماست. اما اگر با وجود همه مراقبت ها، پکیج شما نیاز به تعمیر داشت می توانید با همکاران ما در آرا سرویس تماس بگیرید. یکی از شاخه های تخصصی تیم آرا سرویس تعمیر پکیج آریستون در اسلامشهر است. آرا سرویس دارای کادری مجرب و به روز برای تعمیر انواع مدل ها و برندهای متنوع پکیج است و در تعمیرات پکیج از قطعات اورجینال و با کیفیت شامل گارانتی استفاده می کند.

چه موقع باید برای تعمیر پکیج با آرا سرویس تماس بگیریم؟

ممکن است هر یک از مشکلات زیر برای سیستم گرمایش شما اتفاق بیافتد. تعمیرکاران ما برای تعمیرات پکیج دیواری ابتدا مشکل و قطعات مرتبط با آن مشکل را آنالیز می کنند و پس از عیب یابی برای تعمیر اقدام می کنند. معمولا ایرادات مکانیکی و برقی پکیج، به صورت جداگانه بررسی می شوند:

دود گیری پکیج و لوله ها
روشن نشدن پکیج
رسوب گیری پکیج
نوسان فشار آب گرم
صدای بلند پکیج
گرم نشدن شوفاژ و رادیاتور
نشتی آب پکیج
روش نشدن مشعل پکیج
خاموش شدن مشعل پکیج
 

جهت تعمیر پکیج آریستون در تهران کلیک نمایید.

سرویس پکیج شامل چه مواردی می شود؟
سرویس پکیج و رسوب زدایی قبل از شروع فصل سرما می تواند هزینه های شما را به حداقل برساند. معمولا در آب های شهری املاحی وجود دارد که هنگام گردش آب در لوله ها و مخازن پکیج ، این املاح رسوب می کند و به مرور زمان باعث فرسودگی و حتی سوراخ شدن مخازن می شود. با جلوگیری از تجمع رسوب ها می توان از خسارات جبران ناپذیر پیشگیری کرد و مانع آسیب رسیدن به قطعات پر هزینه پکیج شد. در هنگام سرویس، قطعات معیوب پکیج مشخص و شناسایی و تعویض آن از خراب شدن دستگاه جلوگیری می شود همچنین باعث افزایش راندمان و عملکرد بهتر دستگاه می شود. توصیه می کنیم برای این کار حتما از یک سرویسکار یا تعمیرکار پکیج کمک بگیرید.

سرویس پکیج شامل موارد زیر می شود:

تخلیه رسوب داخل پکیج و رادیاتورها(شستشوی پکیج )
تخلیه هوا داخل رادیاتورها(هواگیری پکیج )
پاک سازی جرم داخل ورودی آب و خروجی رادیاتورها
پاک سازی هواکش پکیج
رفع مشکل کم فشاری
اسید شویی پکیج
عیب یابی کد خطای پکیج
نصب و راه اندازی پکیج دیواری
تعمیر قطعات داخلی چون شیر تخلیه، ترموکوپل
علت صدای زیاد پکیج چیست؟
صدای زیاد پکیج در برندهای مختلف، علل متفاوتی دارد اما در اکثر موارد عدم تنظیم شیر برقی گاز دستگاه، رسوب گرفتن مدار و مبدل های حرارتی، خرابی پمپ آب و یا مشکل سنسورهای حرارتی از مهم ترین دلایل سروصدای زیاد پکیج است. معمولا برای رفع صدای زیاد پکیج باید اولا مبدل را هواگیری کنید و سپس مدار و مبدل حرارتی رسوب زدایی شده و یک فیلتر مناسب در مسیر برگشت آب گرمایش پکیج قرار دهید و شیر برقی گاز دستگاه را تنظیم کنید. البته ممکن است این صدای بلند پکیج دلایل دیگری هم مانند قدیمی بودن آن، داشته باشد . با این اوصاف توصیه می کنیم از سرویسکار متخصص کمک بگیرید و برای رفع مشکل به تجربه این افراد اعتماد کنید.

 

هزینه تعمیر پکیج در چقدر است؟
هزینه تعمیرات پکیج متناسب با نوع و برند پکیج ، دستمزد کار انجام شده و قطعات تعویضی پکیج محاسبه می شود. در برخی موارد با مشاوره با تعمیرکاران نیاز به تعویض پکیج است و تعمیر آن، به رفع دائمی مشکل منجر نمی شود و هزینه تعمیر با خرید پکیج جدید تا حدودی برابری می کند. در موارد دیگر ممکن است فقط برای سرویس و یا قطعه تعویضی هزینه ای پرداخت کنید. در هر صورت آرا سرویس فاکتور هزینه ها و لیست قیمت ها را بر اساس مصوب صنف تعمیرکاران ارائه می دهد همچنین فاکتور ارائه شده توسط آرا سرویس معتبر و قابل پیگیری ست.

چرا باید برای تعمیر پکیج  به آرا سرویس اعتماد کنیم؟

تیم آراسرویس از وقت شناس ترین تعمیرکاران هستند که خدماتی سریع در شعب مختلف در تهران و اسلامشهر ارائه می دهند. به روز بودن و تخصص تعمیرکاران آراسرویس در تعمیرات پکیج دیواری نیز می تواند دلیل خوبی برای انتخاب ما باشد. تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه ما پس از عیب یابی سریع و تخصصی، از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیر پکیج آریستون در اسلامشهر استفاده می کنند و هزینه های تعمیرات پکیج را کاملا منصفانه و قبل از شروع تعمیر، برآورد می کنند. همچنین تیم ما، تعمیرات و سرویس خود را ضمانت می کند و در صورت بروز مشکل احتمالی، در کنار شما خواهد بود. آرا سرویس در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی ست و علاوه بر تعمیر کار نصب انواع پکیج را نیز به عهده می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۵۱
تعمیرات لوازم خانگی آرا سرویس