آرا سرویس

تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرگاه مجاز مرکزی | تعمیرگاه لوازم خانگی

آرا سرویس

تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرگاه مجاز مرکزی | تعمیرگاه لوازم خانگی


تعمیرگاه مجاز مرکزی نمایندگی لوازم خانگی آرا سرویس سال هاست افتخار سرویس دهی و تعمیر لوازم خانگی با انواع برندها از جمله برندهای سامسونگ، ال جی lg، آاگ aeg، کن مور، بوش، ویرپول، وستنگهاوس را بر عهده دارد. اگر به تازگی لوازم خانگی خریداری کرده اید می توانید با تکنسین های فنی آرا سرویس در مورد هرگونه مشکلی مشورت کنید.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

خدمات پکیج بوتان و ایران رادیاتور

خدمات پس از فروش، شامل خدماتی می‌شود که در صورت خراب شدن و یا بروز مشکل در پکیج انجام می‌شود. این خدمات معمولا تنها توسط نمایندگی‌های رسمی برند ایران رادیاتور ارائه داده می‌شود. بنابراین در صورت بروز هر گونه مشکل لازم است با نمایندگی اصلی ایران رادیاتور تماس بگیرید.

پکیج ایران رادیاتور نیز مانند هر پکیج دیگری با مشکلاتی مواجه می‌شود. گرم نشدن آب در پکیج ایران رایاتور، نشتی آب، سرد و گرم شدن آب، گرم نشدن پکیج‌ها و... از مشکلاتی است که معمولا با آن مواجه خواهید شد. اگر در هنگام خواندن این مطالب، پکیج ایران رادیاتور شما با مشکلی خاص مواجه شده است، بهتر است با نمایندگی تماس بگیرید. پکیج یک دستگاه با ساختاری پیچیده است. بنابراین لازم است در صورت بروز هر گونه مشکل، از تعمیرکار کمک بخواهید. بنابراین کلیه خرابی و مشکلات ایجاد شده در پکیج را با نمایندگی مجاز ایران رادیاتور رفع کنید.

آرا سرویس، به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر پکیج ایران رادیاتور، قادر است با بررسی پکیج شما، کلیه مشکلات را رفع نماید. تکنسین آرا سرویس، به صورت تخصصی و دوره‌ای آموزش‌های لازم در زمینه تعمیر این برند را دریافت می‌کنند. در نتیجه مشکلات دستگاه را به صورت کاملا تخصصی و از ریشه رفع می‌کنند. توصیه ما به شما این است که تعمیر پکیج را به هر فردی نسپارید. بلکه با آسودگی خاطر اینکار را به نمایندگی واگذار کنید. در صورتی که پکیج خود را به تازگی تهیه کرده اید و یا نیاز به سرویس پکیج ایران رادیاتور دارید، همین حالا با آرا سرویسف نمایندگی رسمی تعمیر پکیج ایران رادیاتور تماس حاصل نمائید.

 

مزایای خدمات پس از فروش نمایندگی ایران رادیاتور


از طریق بهره مندی از نمایندگی، پکیج شما در محل و تحت نظارت خودتان تعمیر می‌شود. در نتیجه نیازی به حمل و نقل و تلف شدن وقت و هزینه نیست. در اینصورت پکیج شما از آسیب‌های احتمالی نیز در امان خواهد بود.
خدمات نمایندگی مجاز تعمیر پکیج بوتان در تهران و ایران ر، با ارائه گارانتی و ضمانت نامه انجام می‌شود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت کلیه خدمات تعمیر به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌شود.
در صورت درخواست خدمات، تعمیرکاران ما در کوتاه ترین زمان در محل حاضر می‌شوند و مشکلات پکیج شما را به صورت اصولی رفع می‌کنند.
در صورتی که نیازی به تعویض قطعات باشد، قطعات معیوب را با قطعات اورجینال تعویض می‌کنیم. هدف و اولویت اصلی ما، جلب رضایت شماست.

 

چگونه از خدمات نمایندگی بهره مند شویم؟

در روش اول، از طریق تماس با شماره‌های درج شده، ضمن دریافت مشاوره رایگان، درخواست خود را برای تعمیر اعلام نمائید.
در روش دوم، با تکمیل فرم درخواست تعمیرکار و ورود اطلاعات، منتظر تماس تعمیرکاران ما باشید. بلافاصله پس از ثبت درخواست شما، تعمیرکاران مجرب آرا سرویس، با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و کلیه تجهیزات به محل اعزام خواهند شد.

 

تعمیرات تخصصی  تعمیر پکیج بوتان و ایران رایاتور

اراسرویس، دارای مجوز رسمی تعمیر پکیج ایران رادیاتور است. کلیه خدمات ارائه شده توسط این کمپانی، با ارائه ضمانت نامه و گارانتی معتبر انجام می‌شود. جهت ثبت درخواست خود با شماره تلفن‌های درج شده تماس حاصل نموده و از خدمات تعمیر در محل ما بهره مند شوید. اگر پکیج ایران رادیاتور شما با مشکلی مواجه شده و یا نیاز به سرویس، هواگیری پکیج ایران رادیاتور و  بوتان و نصب دارید، ما در کوتاه ترین زمان مشکل را رفع می‌کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۴۵
تعمیرات لوازم خانگی آرا سرویس